Παράδειγμα προς μίμηση
Όταν, ο υπάλληλος “πονάει” τον χώρο της εργασίας του, αλλά και το δημόσιο χρήμα, σκέφτεται έξυπνα, ενεργητικά και αποτελεί εξέχων παράδειγμα προς μίμηση.
Διακόσια είκοσι ευρώ (220€) ζητήθηκαν από την αντιπρόσωπο εταιρεία για την επισκευή ενός σπασμένου πλαστικού μέρους, από ένα ηλεκτρονικό πιεσόμετρο (κατά εκτίμηση των περισσοτέρων που είδαν την ζημιά, το κόστος θα ήταν ιδιαιτέρως χαμηλό, λιγότερο από 5€). Ο νοσηλευτής (και πολυπράγμων) κος Τολίκας Κώστας, συνειδητοποιώντας το μέγεθος της “κοροϊδίας”, πήρε το πρόβλημα επάνω του, καταφέρνοντας να κολλήσει τα πλαστικά μέρη, να συναρμολογήσει το πιεσόμετρο και τώρα να δουλεύει «καλύτερα από πριν».
Η παραπάνω ιστορία δείχνει, σε όλο της το μεγαλείο, τις παράλογες απαιτήσεις ορισμένων εταιρειών, αλλά και από την άλλη ότι, αν υπάρχει μεράκι, νιάσιμο για τη εργασία σου και τη Δημόσια περιουσία, επαγγελματισμός, με την ευρεία έννοια του όρου και όρεξη για προσφορά, όλα τα εμπόδια ξεπερνιούνται.
Η Διοίκηση συγχαίρει τον κο Τολίκα και εύχεται να βρει και άλλους μιμητές, ιδιαίτερα στους δύσκολους και χαλεπούς καιρούς που ζούμε…